Keresés ebben a blogban

2011. november 30., szerda

Műlégy projekt

Naná, hogy beszéltem vele. Mármint akit reggel említettem, hogy előre rosszul vagyok tőle.
Ma.
De sikerült mindenkinek jól megmondanom a magamét.
Na, ilyen is van. Azzal kezdődött, hogy reggel, midőn beléptem a munkahelyre, a frissen odaköltözött GMK-sok közé cseppentem. Én, mint jólnevelt  kislány köszönök - ELŐRE - négy pasinak. Nem hallották. Szegények... Úgy rájuk ordítottam, hogy vigyázzba vágták magukat, úgy köszöntek vissza meglepetten. Szerintem még most is cseng a fülük.
Előre megmondtam, hogy nem vagyok én műlégy.
Ennyit a cukkolásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...