Keresés ebben a blogban

2011. november 30., szerda

Felháborodást Istennek - Avagy nem vagyok én műlégy...

Ne ijedj meg, nem azt akarom mondani, hogy háborodj fel Isten dolgain, hanem, hogy vidd elé azokat, amik-, (vagy akik) felháborítanak.
Mindazokat amik nap nap után befolyásolják a hangulatodat.
Van pl. olyan kollégám, aki annyira rossz természetű, hogy ahányszor beszélnem kéne vele, előre izgulok, mivel fog úgymond kifizetni.
De arra is rájöttem, hogy minden érzelmem, okoskodásom meg tud változni, ha annak a kezébe adom, aki képes rajta változtatni.
1Thess 5:9  Mert nem haragra rendelt minket az Isten, hanem arra, hogy üdvösséget szerezzünk a mi Urunk Jézus Krisztus által...
harag:  ὀργή  (orgé) - harag, indulat     Etimológia:  alapszó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...