Keresés ebben a blogban

2011. november 7., hétfő

Adj egy esélyt Istennek!

 Nem tetszik, amit magam körül látok.
Ahogy a Bibliában van írva, telve vagyunk ,,napkeleti erkölcsökkel".
,,Ha nincs pénzed, egészséged, gyereked, békességed, csak gyere, majd mi adunk" - ígéri a hamis (isten igazságait nélkülöző) szellemiség.
Nem értem hogy lehet, hogy Jézus annyi helyen elmondta, megígérte a csodákat, mi pedig nem gyakoroljuk.
Mégis ott állsz a válaszútnál, mikor hétköznap eléd vetődik egy ember, aki beteg, vagy nélkülöz. És nem adsz esélyt Istennek imával, hogy csodát tegyen, hogy használjon. 
János 14:12  Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz én bennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekeszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek.  És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban.  Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt.
 Ennek melyik része nem érthető? Muszáj leszünk lassan elhinni, hogy vannak még csodák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...