Keresés ebben a blogban

2011. március 12., szombat

Alkalmas az életre!

Az elmúlt hetekben orvos-egészségügyi vizsgálatokon vettem részt, amit időről-időre meg kell ismételni ahhoz, hogy dolgozhassak. Vérvétel, vizeletvizsgálat, tüdő röntgen, EKG, szemészet.  Mintha nem lehetnék adminisztrátor magas vérnyomással, cukorbetegséggel, stb.
Kerestem, de nem találtam olyan képet, amit ide tehetnék, hogy mint egy pecsét rajta legyen a munkámon: ALKALMAS. Majd lehet, ha több időm lesz, szerkesztek egyet.
Több, mint egy hét telt el anélkül, hogy saját bejegyzésem lett volna a blogon, és ennek az oka az volt, hogy nem éreztem magam alkalmasnak. Az életem fő területei, hogy anya vagyok, feleség, dolgozó nő, és gyermeke a szüleimnek - sajnos apukám már nem él - , de gyermeke vagyok Istennek is. Ezek a funkciók mind betöltésre várnak az életemben, és az ezekhez kapcsolódó teendőket nap-nap után el kell látnom. Derűvel tudok az életre nézni, ha mindezeken a területeken jól teljesítem a feladatomat. De mint akinek a lába alól kihúzzák a talajt, olyan leszek, ha nem vagyok képes jól ellátni ezeket a teendőket.
Az már kiderült számomra, hogy ez a napló fontos nekem, nem tudom miért. Itt le tudom írni a vívódásaimat, örömömet, megtapasztalásaimat, sőt időnként azt is, hogy alkalmatlannak érzem magam. Ha bárkinek úgy tűnik, hogy ,,osztom az észt", nagyon téved. Egyensúlyozok, próbálom élni a hétköznapokat úgy, hogy közben betöltöm a funkcióimat.
Nem tudom vajon dicsőíti-e Istent az én ,,blogger"-kedésem? Amennyiben valaki azt a következtetést vonja le belőle, hogy van olyan ember, aki manapság főműsoridőben próbál keresztény értékrendet képviselni ebben a világban - több-kevesebb sikerrel - akkor azt hiszem igen.
1Pét 5:8  Józanok legyetek, vigyázzatok; mert a ti ellenségetek, az ördög, mint ordító oroszlán szerte jár, keresvén, kit elnyeljen:
1Pét 5:9  Akinek álljatok ellen, erősek lévén a hitben, tudva, hogy a világban lévő atyafiságotokon ugyanazok a szenvedések telnek be.
1Pét 5:10  A minden kegyelemnek Istene pedig, aki az ő örök dicsőségére hívott el minket a Krisztus Jézusban, titeket, akik rövid ideig szenvedtetek, ő maga tegyen tökéletesekké, erősekké, szilárdakká és állhatatosokká.

http://janos738.blogspot.com/2011/01/az-elso.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...