Keresés ebben a blogban

2020. október 29., csütörtök

Sodródás

Zsidókhoz írt levél 2:1
Ha pedig ez így van, még gondosabban kell követnünk azokat az igazságokat, amelyekre megtanítottak bennünket. Vigyázzunk, hogy senki és semmi el ne térítsen ezektől!
...

Mik lehetnek ezek az eltérítő, elsodró tényezők? Lássuk csak!
  • Van néhány dolog, ami kiborít a felebarátban. Isten teremtményében. Az atyámfiában. Ez egyszer biztos képes lehetne rá, hogy elsodorjon.
  • A várakozás a szabadságra. Ez is.
  • Ha nem vagyok eleget azzal, aki segíthet, vagyis Istennel, ez is.
  • A kislelkűség. Az is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...