Keresés ebben a blogban

2020. október 25., vasárnap

Isten a messengeren

Szeretem az Urat, meghallgatja esedezéseim szavát. (Zsoltár 116:1)

Barátnőm megzuhanva jött. Évek óta imádkozunk, és sokszor magam is azt érzem, hogy rengeteg a gond. Nemhogy közelednénk, hanem...

Na nem! Nem fogom én is ezt mondani!

Soroltam neki az igéket, meg, hogy nem adjuk fel de megértem. Én is kiakadnék, de - ahogy neki is mondtam, - szabályszerűen fogunk játszani. Ha Isten azt mondja, hogy így és így, akkor ezt fogjuk tenni.

Ő mondta, hogy most nem képes hinni. Nem baj, én igen. Felhívtuk a trió harmadik tagját erősítésnek. Mire mind befejeztük az imát, abban a pillanatban csiiing, megjött a Messenger üzenet:

Nem fog megtörténni, amitől félt, ami tegnapi rossz hír volt.

Szeretem az Urat, meghallgatja esedezéseim szavát. (Zsoltár 116:1)

1 megjegyzés:

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...