Keresés ebben a blogban

2020. október 23., péntek

Almáspite


50 dkg liszt

30 dkg margarin

1/2 sütőpor

Kb 15 dkg cukor a tésztába

2 tojás sárgája. Esetleg belemehet a fehérje is, ha kevés a tojás.

Kis tej, vagy tejföl

Tehetünk hozzá citromhéjat, citromlével

Kb 1 és fél kg reszelt alma.

Bevallom, hogy nem nyomkodtam ki az alma levét. A tepsiben elosztottam az alsó tészta-lapon, leszórtam kb 10-15 dkg cukorral és két mokkáskanál fahéjjal.

Erre jött a tészta másik fele, amit morzsalékosabbra hagytam. Az alján levőbe több tej kell, és azt meg csak a tepsiben lapítottam ki.

Haladjunk. 😘

1 megjegyzés:

  1. Azta!! Ezt a receptet használom én is. Ha már unjátok az almát vagy épp nincsen én túróval szoktam csinálni. Sőt nagyon fincsi úgy is hogy együtt a túró és az alma.

    VálaszTörlés

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...