Keresés ebben a blogban

2020. október 6., kedd

15. hét


 Meglepődtem, hogy holnap a 15. hét következik a Max Lucado tanulmányban. 

Ahogy szeretni érdemes - ez a címe. 

Mégis ki akar így szeretni, mármint ahogy a könyvben van? Ismerve Jézust, mindenki, aztán mind megszégyenülünk, ha elfogy a cérna, kiverődik a bizti, meg ilyenek.

Szóval a holnapi részben arról beszélünk, hogy a szeretet mindent eltűr.

A görög szövegben hüpomenó, szó szerinti fordításban alatta marad (a szellemi - lelki tehernek, próbának)

15 hét, 15 szerda, kb 15X másfél óra, ami alatt sokkal közelebb kerültünk egymáshoz, sokkal inkább megismertük egymást. Nagyságrendekkel több időt töltöttünk együtt, és biza' épültünk.

Covid ide, covid oda, nekünk jót tett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...