Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 3., kedd

Upsz

Naná, hogy Szabker Debrecent hallgattam!
Naná, hogy jó volt.
Két magyarázatot hallottam mostanában erre az igére:
Máté 17:15-21 És mondván: Uram, könyörülj az én fiamon, mert holdkóros és kegyetlenül szenved; mivelhogy gyakorta esik a tűzbe, és gyakorta a vízbe. És elvittem őt a te tanítványaidhoz, és nem tudták őt meggyógyítani. Jézus pedig felelvén, monda: Óh hitetlen és elfajult nemzetség! vajon meddig leszek veletek? vajon meddig szenvedlek titeket? Hozzátok őt ide nekem. És megdorgálá őt Jézus, és kiméne belőle az ördög; és meggyógyula a gyermek azon órától fogva. Ekkor a tanítványok magukban Jézushoz menvén, mondának neki: Mi miért nem tudtuk azt kiűzni? Jézus pedig monda nekik: A ti hitetlenségetek miatt. Mert bizony mondom nektek: Ha akkora hitetek volna, mint a mustármag, azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen amoda, és elmenne; és semmi sem volna lehetetlen nektek. Ez a fajzat pedig ki nem megy, hanemha könyörgés és böjtölés által.
Nos az első - (nem Zsozsóé) bármennyire is tetszett először, - nem állta ki a próbát. Azt magyarázta ugyanis, hogy a hitetlenség távozik el könyörgéstől és böjtöléstől. Én úgy véleem, hogy ez a kijelentés a gonosz szellemről szólt.
A másik, Zsozsótól (thank you) sokkal jobban tetszett. Szeretlek benneteket!  A link alatt meg tudjátok hallgatni / nézni.
Én is újra meg fogom hallgatni, hogy jól értettem-e.
Nekem most azt jelentette, hogy a tanítványok elbízták magukat, és elfelejtkeztek arról, hogy Jézusra mindig szükség van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...