Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 16., hétfő

Egy refi, egy katkó, meg egy bapti

Egy refi, egy katkó, meg egy bapti. (Magyarul: egy református, egy katolikus, és egy baptista.) Jó kis csapat, nem?
Ezek lennénk mi, két barátnőmmel. Na jó, Szilvi bapti is, nem csak katkó.
És, hogy mi a közös bennünk?
Az, hogy egyformán ragaszkodunk Istenhez. Azért ez leront egy-két falat!
Ja, és

  • rendszeresen hallgatjuk a Szabkeréket, (Ez volt a slusszpoén!) 
  • Van egy közös messenger csoportunk, 
  • Küzdünk a házasságunkért, (biztatjuk egymást, hogy ezt ne a férjünkkel tegyük.) 
  • A hitünkért,
  • Az egészségünkért, 
  • A gyereinkért.
  • Imádkozunk.
Én mondom, jó kis csapat vagyunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...