Keresés ebben a blogban

2019. szeptember 15., vasárnap

Ijesztő alternatíva

Nem is tudom kit, vagy mit hallgattam, de az biztos, hogy egy Jézus és a farizeusok közötti párbeszédet idézett a János 8-ból, és megdöbbentem. A kiválasztott nép jeles képviselőihez beszélt Jézus.

  • Azt mondja, hogy nem kíváncsiak rá, pedig közel hozta nekik Istent. 
  • Azt mondja, hogy nem kérnek belőle. Hiába keresik az írásokban, nem jönnek rá, pedig az írások róla szólnak.
  • Meg azt is, hogy: A ti atyátok a Gonosz! Ti pedig örömmel megteszitek, amit ő kíván. Ő kezdettől fogva gyilkos volt, és soha nem állt az igazság oldalán, mert nincs is benne semmi igazság. Amikor hazudik, akkor mutatja meg a valódi természetét: mert hazug, és a hazugságok forrása.

János evangéliuma 8:44 EFO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...