Keresés ebben a blogban

2018. június 8., péntek

Túl sok a Mária

Jézus az út... Emlékeztek?
Egy idős néni mosolyt csalt az arcomra, hogy aszongya:
Túl sok a Mária és kevés a Jézus.
Mindenki tegye a mondatot oda, ahová akarja. Nekem tetszett.
Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus. Aki adta önmagát váltságul mindenekért, mint tanúbizonyság a maga idejében...(1Tim 2,5-6)
Apcsel 4:12 Jézus az egyetlen, aki megmentheti az embereket. Az ő neve az egyetlen hatalom a világon, ami meg tud menteni bennünket. Jézus által kell üdvözülnünk.

És, bocsánat, ha itt most megakasztottam 1-2 katolikus testvéremet! Nem ez a cél. Ugyanúgy, ahogy már többször is beszéltem, írtam arról, hogy Isten szóbahoz dolgokat, amik nem kerekek. Én is szóbahozom. Gondolkodjatok! Az egyik legjobb barátnőm részben katolikus, és hiába mutatok igét, beszélgetünk erről sokszor, neki fontos Mária. Hát, elmehet a sunyiba az az egyház, - legyen bár a legnagyobb, - amelyik nem képes felülemelkedni a saját tanításán, ha nem igei.
Ez is erről szól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...