Keresés ebben a blogban

2018. június 18., hétfő

Jelenések könyve

Bizonyára a bennfentesek sok magyarázatot hallottak a Jelenések könyve- beli 24 vénről, akik a koronáikat letették a trónus elé.
Íme, most én megosztom azt, ami a szívemhez legközelebb álló, Csia Lajos : A Jelenések könyve a mai kor tükrében című könyvéből való:
A korona a gondolkodó értelem szerteágazó sugarait hivatott szimbolizálni, melyet a vének a teremtett világ előtt viselnek, ám a Teremtő Isten előtt letesznek.
...a huszonnégy mennyei vezető leborul a trónon ülő előtt, és imádja az Örökké Élőt. Koronájukat a trón elé teszik, és azt mondják: 
„Urunk, Istenünk, méltó vagy rá,
hogy tiéd legyen minden dicsőség, tisztelet és erő,
mert te teremtettél mindent,
és mindent akaratod hozott létre!”
 Minap mikor olvastam nagy hatással volt rám, és ma reggel a Miatyánk alapos végiggondolt imádsága közben ismét.
...legyen meg a Te akaratod, ...ahogy a mennyben, úgy itt a földön is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...