Keresés ebben a blogban

2018. június 17., vasárnap

Ha nem tudunk megbocsátani...

Ha nem tudunk megbocsátani:
  • Örömtelenek, dühösek és bosszúszomjasak leszünk.
  • Nem tudunk túllátni saját magunkon.
  • Nem tudunk kedvesek lenni az emberekhez.
  • Nem látjuk, hogy jó következik. (Jer17)
Ha meg tudunk bocsátani:
  • Örvendezők, vidámak, és nyíltszívűek leszünk.
  • Kedvesek tudunk lenni mindenkihez. Ahhoz is, aki bántott.
  • Nem fogunk haragudni se emberre se Istenre.
  • Erősen elkezdünk hasonlítani egy folyóvíz partjára ültetett fához, amelyik a forróságban is finom, ízletes, lédús gyümölcsöket terem. Ezek a csodás gyümölcsök kikandikálnak az üde zöld levelek közül, és táplálni fogják azokat, akik éhesen arra vetődnek. Ráadásul a levelei talán gyógyhatásúak is lesznek.
Ezért még kell bocsátani mindenkinek!
És van itten egy sajtpapír cetlike. Nemrég írtam, aztán egy darabig a zsebemben őriztem. Nem tudom olvasható-e, de közreadom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...