Keresés ebben a blogban

2018. március 17., szombat

Etika

A tegnapi etika óra margójára szerkesztődött ez a kép:
 Bevallom nem gondoltam, hogy ilyen mély dolgokat tanulhatok Etika tantárgyból. Nem csak a képen lévő igékre gondolok, hanem a gondosan felvezetett mondatokra, a csodás üzenetre Oswald Chambers: Bibliai Etika című könyvéből. Felért egy szívmosással. Nagyon örülök, hogy ennyire tisztán hirdetik ilyen címszó alatt is az evangéliumot. Tudjátok, mint az emmausi úton, ahogyan a szívünk gerjedezett...
Luk 24:32 És mondják egymásnak: Avagy nem gerjedezett-e a mi szívünk mi bennünk, mikor nékünk szólt az úton, és mikor magyarázta nekünk az írásokat?
Köszönjük Jézus! Köszönjük Urbán Tanár Úr!

2 megjegyzés:

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...