Keresés ebben a blogban

2018. január 28., vasárnap

Bűn, vagy seb?

 Minap hallgattam egy igehirdetést és nagyon érdekes felvetése volt a pásztornak, miszerint:
Vannak bűneink és vannak sebeink. A bűnökből megtisztulni kell, a sebekből meggyógyulni.
...
 Ma pedig volt egy beszélgetésem a gyüliben egy nénivel, aki egy botránkozásáról beszélt, majd egy másikról, és oké. Teljesen igazat adtam neki a dologban, annyi kivétellel, hogy:
  • Amin ő kiakadt, azt egy olyan valaki követte el, aki nincs is tudatában annak, hogy ezen kiakadhat valaki.
  • Nem rosszindulatból, hanem tudatlanságból teszi / nem teszi azt, amit elvárnak tőle.
  • Itt jön a képbe az, amit Jézus mond, hogy: NE BOTRÁNKOZZ! (Itt írtam erről) 
  • Ha egy dologgal kapcsolatosan indulatosan, vagy szeretetlenül reagálunk, az általában az óemberünk természetéből fakad.
...
Pár gondolat az e-cigiről:
Aki nem tudná, ez egy olyan eszköz, amit bent is szívhatsz a lakásban, nem büdös. 
Nemrég még teljesen kiakadtam azon, hogy valaki keresztény ember létére hogy dohányozhat? Mindenesetre muszáj volt elfogadnom, hogy van ilyen és a Teremtőnek lehet, hogy nem is olyan nagy gond, mint azt képzeltem. A mértéktelen zabálást kevésbé tartjuk bűnnek, pedig az is káros...
Visszatérve az e-cigire, az jutott eszembe, hogy nem érezzük a szagát, de azért rossz az. Ha Isten így akarta volna megalkotni a testünket, hogy függőséget okozó nikotint szívjunk be, akkor így csinálta volna.
Mégis így, hogy nem büdi, sőőőőt, még kellemes illatú meggyes, cseresznyés, stb illatot bocsát ki, sokkal inkább el tudjuk viselni.

...Na most mi volt ez a 3 sztori? Arra akartam kilyukadni, hogy vannak cégéres bűnök, amik - mivel jól láthatóak, - jobban kiverik a biztosítékot, míg vannak olyanok, amik szemmel nem láthatóak, orrunk nem érzi a bűzét, de a kár, amit okoznak, sokkal nagyobb, mint azt gondolnánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...