Keresés ebben a blogban

2017. december 21., csütörtök

Mai ima

 Érdemes időnként megújítani az imalistánkat. A legújabb módszerem, hogy az A4-es papírt negyedelem, és azokra írom tételesen az aktuális imáimat - apró bötüvel. Ma, mikor a gyerekeinkért (is) imádkoztam, egy pár gondolat inspirált közben:
A tolvaj azért jön, hogy lopjon, gyilkoljon és pusztítson. Ezzel szemben én azért jöttem, hogy életet adjak, mégpedig teljes és túláradóan bőséges életet!
A János 10,10-ben van ez megírva.

Éreztem, hogy amikor így imádkoztam, betöltött Isten Szelleme, erőteljesek voltak a kéréseim.
Ez egy imaharc értük.
Kicsit szótáraztam is, hogy jobban megértsem ezeket a szavakat, amiket Jézus mondott uszkve 2000 évvel ezelőtt.
lop: κλέπτω  (kleptó) - 1) lop; észrevétlenül hatalmába kerít; 2) elrejt, eltitkol, alakoskodik; rászed, félrevezet
gyilkol:  θύω  (thüó) 1) áldozatot mutat be, áldoz; 2) levág
pusztít: ἀπόλλυμι  (apollümi) - 1) elpusztít, tönkretesz, megsemmisít, romlásba visz; 2) elveszít

Testvéreim! Megengedjük a tolvajnak?

Jézus azért jött, hogy túláradóan bőséges életü(n)k legyen!

Bőséges: περισσός  (perisszosz) - 1) rendkívüli, különleges, szokatlan; túlzott; 2) fennmaradó, fölösleges, a kelleténél több; 3) fölösleges, haszontalan; 
élet: ζωή  (dzóé) - - élet; létezés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...