Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 23., szerda

Mai ima

Régebben fontosabb volt, hogy úgy akarok járni-kelni, hogy az emberek megismerjék Istent.
Ez biztos nagyképűen hangzik, de a 2Kor 2,14 nagyon érzékelteti az eredeti elképzelést:
Hálás vagyok Istennek, Aki Krisztus uralma alatt mindig diadalmenetében vezet bennünket! Isten az, aki rajtunk keresztül mindenhol érzékelhetővé teszi az emberek számára, hogy ő kicsoda és milyen. Ez a felismerés pedig úgy terjed, mint egy drága parfüm édes illata. (efo)

Még mindig a Todd White szavain pörgök, mikor arról beszélt, minél több nyomásnak van kitéve, annál több Jézus jön ki belőle...
Mint amikor narancsot facsarsz, akkor narancslé jön ki belőle. Ha keresztényt facsarsz akkor... jön ki belőle.

Tehát ennek fényében a mai imám:
Uram add, hogy a nehéz helyzetben Téged párologjalak ki! Áradj ki belőlem és rajtam keresztül! Lássam meg, amit Te láttál, ha gyógyulásra, szabadulásra, helyreigazításra volt szükség! Tegyem ezeket a Te szíveddel, szereteteddel, irgalmaddal!
Ámen

Források: youtube.com, biblegateway .com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...