Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 6., vasárnap

Állj a vonalra!

A napireményben olvastam a szeretetről és visszaemlékeztem, hogyan zajlott ez nálam, mikor ún. "szeretet-vészhelyzet" állt be. Na nem mintha mostanában nem fordulna ez elő, de miután tudom, hogy hogyan KELL helyesen gondolkodnom ebben a tekintetben, így a vonalra állok. - Egy barátom szokott viccesen felszólítani imigyen:
Álljá' má' a vonalra! - És akkor tudom, hogy valamit nem jól csináltam.
Visszatérve a napireményre, ha valakire nem tudok jószívvel gondolni, le kell szögeznem, hogy Isten mit tart egy dologról.
Itt olvasható Rick Warren összegzése a témában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...