Keresés ebben a blogban

2012. március 31., szombat

Pálfordulás

Mindig örülök azoknak a kijelentéseknek, amik a Jézusban való hitnek az alátámasztásáról szólnak. 
Érdekes szituáció, mikor Saulból Pál lesz, teljes ,,pálfordulatot" véve ezzel az élete.
Ez az ember, aki eddig üldözte a keresztyéneket, az egyik legnagyobb apostol lett. Ahogyan később leveleinek az elején bemutatkozik: Jézus Krisztus apostola. ( (Róm 1:1)   (1Kor 1:1)   (2Kor 1:1)   (Gal 1:1)   (Ef 1:1)   (Kol 1:1)   (1Tim 1:1)   (2Tim 1:1)   (Tit 1:1)  )
Apostol jelentése:  ἀπόστολος  (aposztolosz)
1) kiküldött, követ
2) hajóhad parancsnoka
3) apostol
Apcs 26:18  Hogy megnyissad szemeiket, hogy sötétségből világosságra és a Sátánnak hatalmából az Istenhez térjenek, hogy bűneiknek bocsánatát és a megszenteltettek között osztályrészt nyerjenek az én bennem való hit által.
Aztán pedig - még mindig Pál szavait, önbizalmát, vagyis az Istenben való bizalmát irigyelve - kijelentem: Ha valamit most másképp láttok, Isten azt is ki fogja nektek jelenteni! (Filippi 3,15)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...