Keresés ebben a blogban

2012. március 3., szombat

Cölöpök

 Hogy az ember lánya miken tud megindulni...

Azt mondja Isten Habakuknak, hogy a látomását írja fel:
Hab 2:1-3  Őrhelyemre állok, és megállok a bástyán, és vigyázok, hogy lássam, mit szól hozzám, és mit feleljek én panaszom dolgában.  És felele nékem az Úr, és mondá: Írd fel [e] látomást, és vésd táblákra, hogy könnyen olvasható legyen.  Mert e látomás bizonyos időre [szól], de vége felé siet és meg nem csal; ha késik is, bízzál benne; mert eljön, el fog jőni, nem marad el!

Fogtam egy papírt - mivel kőtáblám éppen nem volt itthon - és felírtam az ígéreteket az egyik oldalra, a másik oldalra a kérdéseimet.
Ugyanis az előbbi bejegyzésben említettem is, hogy a ,,Biblia-bulin" túl sok nehézségem osztottam meg, és innentől Isten válaszára vagyok kíváncsi. Az emberi hozzáállás - minden harag nélkül - elszomorított.
Ő nem mondta, hogy csak képzelem a gondokat, nem mondta, hogy az ellenség csak pacsit akar adni, azér' üldöz oly veszettül.
Ellenben azt mondta, hogy nem változott meg a kivonulás óta, amikor is a népe száraz lábbal át tudott menni a tengeren. 
Egy érdekes kép jött elém: Az ígéretekre lépek, és egyikre a másik után ügyesen elhagyom Egyiptomot, ahová ki tudja hogyan kerültem ismét.
És ha elolvassuk ki tudja hányadszor is a kivonulás történetét, abszolút meg tudjuk különböztetni az emberi -kétkedő - hozzáállást a hit emberének a hozzáállásától.
Tehát használd a cölöpöket, amikor ingoványos talajon jársz!

  1. Cölöp: Ézs 44:3  Mert vizet öntök a szomjúhozóra, és folyóvizeket a szárazra; kiöntöm lelkemet a te magodra, és áldásomat a te csemetéidre.
    Ézs 44:4  És nevekednek mint fű között, és mint a fűzfák vizek folyásinál.
    Ézs 44:5  Ez azt mondja: én az Úré vagyok, amaz Jákób nevét emlegeti, és a másik önkezével írja: az Úré vagyok, és hízelegve Izráel nevét említi.
  2. Cölöp: Apcs 26:18  Hogy megnyissad szemeiket, hogy sötétségből világosságra és a Sátánnak hatalmából az Istenhez térjenek, hogy bűneiknek bocsánatát és a megszenteltettek között osztályrészt nyerjenek az én bennem való hit által.
  3. Cölöp: Ján 10:10  A tolvaj nem egyébért jő, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson; én azért jöttem, hogy életök legyen, és bővölködjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...