Keresés ebben a blogban

2012. február 1., szerda

Még mindig a husi

Már megint a híres Róma 8.
(A kijelölt részre kattintva két másik fordításban párhuzamos olvashatod)
Róm 8:13  Mert, ha test szerint éltek, meghaltok; de ha a test cselekedeteit a Szellemmel megöldökölitek, éltek.
Ehhez a szakaszhoz automatikusan szinte minden fordítás citál a Galata 5-höz.
Gal 5:19-24  A testnek cselekedetei pedig nyilvánvalók, melyek [ezek]: házasságtörés, paráznaság, tisztátalanság, bujálkodás.  Bálványimádás, varázslás, ellenségeskedések, versengések, gyűlölködések, harag, patvarkodások, visszavonások, pártütések,  Irígységek, gyilkosságok, részegségek, dobzódások és ezekhez hasonlók: melyekről előre mondom néktek, amiképpen már ezelőtt is mondottam, hogy akik ilyeneket cselekesznek, Isten országának örökösei nem lesznek.  De a Léleknek gyümölcse: szeretet, öröm, békesség, béketűrés, szívesség, jóság, hűség, szelídség, mértékletesség.  Az ilyenek ellen nincs törvény.  Akik pedig Krisztuséi, a testet megfeszítették indulataival és kívánságaival együtt.

Ez is érdekelhet: Eutanázia...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...