Keresés ebben a blogban

2012. február 16., csütörtök

Dániel 11,32

 ,,...az Istenét ismerő nép felbátorodik és cselekeszik."
...jutott eszembe ennek a filmnek a megnézésekor.
Ma akkor keltem, mikor mások lefeküdni szoktak, és korán hálát tudtam adni mindazért, ami van.
Volt alkalmam megnézni a Courageous című filmet, aminek nagyon is örülök, mert nagy kedvenceim a Facing The Giants, és a Fireproof után Alex Kendrick és csapata megint nagyot alkotott.
Érdekes, hogy sikerül úgy tálalniuk a keresztény életet és értékrendet, hogy számomra is hihető legyen, hogy túl tudjuk élni az életet, mellesleg nem úgy, mintha mindegy lenne hogyan múlatjuk a nekünk szánt földi időt.
Vannak még távlatok.
Aki közel van hozzám tudja, hogy mik a kihívásaim mai napság.
És aki nem tudja, megnézheti a Courageous-t és tudni fogja.
A Bátorság Emberei itt megnézhető. (Katt a címre!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...