Keresés ebben a blogban

2020. február 27., csütörtök

Mindjárt meglesz az első 50...

A képet a nyultam.com
- ról nyúltam
 Nem hiszem el! Hogyan repülhetett el ilyen gyorsan ez a sok esztendő? Még szerencse, vagyis inkább hála Istennek, hogy ilyen fiatal maradtam.
Na jó, csak vicceltem.
Az igazság az, hogy az elmúlt évek igencsak megleptek azzal, hogy amit a testem régen magától is tudott, most nem műveli automatikusan. Vegyük pl a hőháztartást! Félóránként öltözök, aztán vetkőzök. Én, a fagyos szent képes vagyok egy pöndölyben jönni-menni, aztán megint vacogni.
 Aztán meg ízületek. A step-aerobic nem biztos, hogy az én sportom kis híján 100 kg-os birodalmi lépegető létemre, de,  ha egyszer annyira szeretem a zenét, a csajokat, az együtt mozgást, a koreográfiát... Tény, hogy utána úgy csoszogok ki hajnalban a mellékhelységbe, mint egy rozzant csiga. Ja, nem is, mert soha nem hallottam csigát ilyen recsegve mászkálni. Mármint az ízületeimre gondoltam.
Az alvás. Na, az sem semmi. 5-6, netán 7 óra az már a csúcs. Csak akkor nem kelek fel hajnalban, ha depressziós vagyok. Akkor akár elalszom 7-8-ig is. A minősége? Az okosórám tunna mesélni.
 Az evés. Nos, talán nem fogtok meglepődni, ha azt mondom szeretek enni. Fehérliszt? Micsoda káromlás! Csak teljes kiőrlésű jöhet szóba. A szénhidrát? Minél kevesebb. Inkább fehérje, meg sok zöldség. Igaz, hogy a hátam közepére sem kívánom, dehát ez van.
Kalóriabázis. Mindent beírok, gondosan összeválogatott étrendemből az utolsó kávéig, szerintem alig viszek be kalóriát, ezeröccá naponta hetekig, hónapokig, mégsem fogyok. Akkor frusztráltságomban eszek fehérkenyeret, meg sütit, és HÍZOK!!! Nem lehet igaz!
Bocs a nyafogásért! Mindezek ellenére rengeteg okom van a hálára, de gondoltam miért ne nevessek magamon kicsit. Vagy nagyon.
Azért ige nélkül nem ússzátok meg:
„Mindenre képes vagyok abban, aki megerősít.” (Filippi 4,13)

E szentírási versben görögül a „megerősít” azt jelenti szó szerint, hogy „szétárasztja bennem erejét”.

Ja! Tegnap mondtam is Istennek, hogy még a konyhát sem tudom felmosni nélküle.

Köszi, hogy benéztél! Örülök a kommenteknek, még, ha kritikát is fogalmazol meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...