Keresés ebben a blogban

2020. február 29., szombat

Kereszt-tény

...de, hát én hiszek, és imádkozom, ugyanúgy mint te!
Hangzott egy barátnőm szájából minap. Persze, hogy elmondtam neki, hogy egy kapcsolat kétoldalú, mindketten beszélnek a másikhoz. 
Te hogy hallod meg Istent??? 
Gondolkodtam mit jelent az ő számára a hit, és mit jelent nekem. Nyilván arra gondolt, hogy meg van keresztelve, bérmálkozott, netán első áldozott, ez jó. 
A hit nem ezt jelenti. Ez inkább valami hit csírácska. Hinni az jelenti, hogy, ahogy a Biblia írja:
... a remélt dolgoknak valóságként való elfogadása, és a nem látott tények felől a magunk meggyőzése. (Csia ford.) Zsid 11,1
Arra jutottam, hogy dönthetünk úgy keresztényként, hogy kisdedként éljünk, de növekedherünk is. Figyu, Pál ezt mondta:

... és kérem, hogy a mi Urunk Jézus Krisztus Istene, a dicsőség Atyja adja meg nektek a bölcsesség és a kinyilatkoztatás Lelkét, hogy megismerjétek őt; és világosítsa meg lelki szemeteket, hogy meglássátok: milyen reménységre hívott el minket, milyen gazdag az ő örökségének dicsősége a szentek között, és milyen mérhetetlenül nagy az ő hatalma rajtunk, hívőkön. Minthogy hatalmának ezzel az erejével munkálkodik a Krisztusban, miután feltámasztotta őt a halálból, és jobbjára ültette a mennyekben, feljebb minden méltóságnál és hatalmasságnál, minden erőnél és uralomnál, sőt minden névnél is, amelyet segítségül hívnak, nemcsak ebben a világban, hanem az eljövendőben is. „Az ő lábai alá vetett mindent”, és őt tette mindenek felett való fővé az egyházban, amely az ő teste, és teljessége annak, aki teljessé tesz mindent mindenekben.
Efezus 1:17‭-‬23
Hit nélkül azonban lehetetlen Istennek tetszeni, annak, aki Istenhez közeledik, hinnie kell, hogy ő van, s erre ő megadja bérüket azoknak, akik őt a láthatatlanból előkutatják.
Zsid 11:6 Csia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...