Keresés ebben a blogban

2019. április 8., hétfő

Bizalom

A bizalom nagyon fontos. Pontosan szoktam érezni, hogy mi a különbség a lelkiállapotomban akkor, mikor teljes szívemből bízok Istenben és mikor nem. A bizalom hálát generál bennem iránta, az ellenkezője pedig haragot, morgolódást, stb-t. Masszát és Meribbát. Egyszer egy nagyon "necces" helyzetben annyi volt az imádságot, hogy Apa, köszönöm, hogy minden rendben lesz, köszönöm, hogy szeretsz és bízhatok Benned. A hatalmas kövek, amik addig nyomták a szívemet, csak úgy leestek nagy dübörgéssel. :) <3 Uram, add, hogy a bizalmunk töretlen legyen irántad! Bocsáss meg, hogy gyakran elfelejtkezem/elfeledkezünk Rólad, az élő vizek kútfejéről!
Ez is hasonló ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...