Keresés ebben a blogban

2019. április 3., szerda

Még mindig Hóseás...

Tart még az SZNI-s tanulmány, és Isten áldja őket is, meg a YouVersion megalkotóit is!
Mindkettőt ajánlom szeretettel.
Most pláne, mert a YouVersionban benne van ez a tanulmány is, frankón összekészítve 1-1napi anyag. Nekem már csak olvasni és írni kell. Írni a napi igeverset kézzel, papírra. Így, picit lelassulva eszméletlen sokat tud az ember profitálni pár perc alatt Isten csodálatos beszédéből...
Mai igevers(ek):
Jöjjetek, térjünk vissza az Örökkévalóhoz, mert ő sebesített meg minket, de be is köti sebeinket! Ő vert meg, de meg is gyógyít minket! Két nap múlva megelevenít, a harmadik napon feltámaszt, hogy színe előtt éljünk azontúl. Ismerjük hát még, törekedjünk igazán megismerni az Örökkévaló! Mert eljövetele biztos, mint ahogy hajnal virrad az éj után, mint ahogy megjönnek a felhők, s megöntözi földünket a korai és késői eső!
Csodás szakasz. És így lelassulva, leírva, már van esélye közeljönni, fülembe súgni ezt-azt. Ahogy abban a dalban van: Lassíts végre, állj meg, nézz fel, hadd fedje fel tervét. Útja magasabb, mint a te utad...
Akkor sorban nézzük mit üzent:

  • de be is kötöz.... Mások nem tesznek flastromot a sebeimre, csak sebet a testemre, lelkemre. Ő gyógyít. 
  • 3. nap... Mint Jézus feltámadása. 
  • Törekedjünk... Tökéletesen ha nem is tudjuk megismerni, de törekedhetünk. Hiszen Ő volt, van és lesz. Ennyi idős Valaki nagyon nagy megismerési felülettel bír. 
  • Eljövetele biztos, mint a hajnal... Jó ezt valóban hajnalban olvasni, hiszen a bizonyítéka kint csicsereg, és világosodik. :) 
  • Ahogy megjönnek a felhők... A hajnal eljövetele mindennapos, a felhők eljövetele időszakos. 
Hát, ennyike. 
Tegnap megkérdezte tőlem valaki, hogy szerem-e az életem. Igen. Szeretem, mert minden nap újrapozicionálhatom magam, és a helyemre kerülök. Ha letértem a keskeny útról, és nem vagyok biztos valamiben, a biztos válasz velem van, és a szívemben él. Kell ennél több a boldogsághoz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...