Keresés ebben a blogban

2019. április 15., hétfő

Mikor Jézus Hóseást idézi

Ismerős volt a mondat, mikor olvastam:
Hós 10:8 És Aven magaslatai, az Izrael vétke, lerontatnak. Tövis és bogáncskóró növi be oltáraikat, és mondják majd a hegyeknek: Borítsatok be minket! a halmoknak pedig: Omoljatok reánk!

Kikerestem, ezt mondja Jézus kicsivel a keresztre feszítése előtt:

Luk 23:30 Akkor kezdik mondani a hegyeknek: Essetek mi reánk; és a halmoknak: Borítsatok el minket!
Most nem következtetek, csak gondolkodom. 

Ugyanúgy, mint azon, hogy Jézus Lázár sírjához készült,, a tanítványok óvaintették, majd Tamás, (az a Tamás!!!) azt mondja a többieknek, menjünk el vele együtt meghalni. 
Ján 11:16 Ekkor Tamás, akit Ikernek hívtak, ezt mondta a többi tanítványnak: „Menjünk, és haljunk meg Jézussal együtt mi is!”
... Lakatos Vera említette ezt a prédikációjában, és azóta is gondolkodom ezen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...