Keresés ebben a blogban

2019. április 20., szombat

Tőrdöfések

... a szívembe. Empátiát tanulok. Nem oktatják az iskolában. Illetve vannak érzékenyítő tréningek, de ez más. Jobban fáj, mint gondoltam, és kevésbé  mint Jézusnak. A bűnök tőrdöfések a szívembe. Egyik olyan, mint a másik.

  • Elárulni pár ezüstért valakit,
  • elhagyni egy családot,
  • Kisemmizni valakit, mert szerintem megérdemli, 
  • Vagy, csak fenyegetőzni, 
  • Családon belüli erőszak 
  • Rasszizmus, 
  • Eladni az országot, 
  • Szemét döntéseket hozni a saját pozíciómban
  • Lekurvázni, lehülyézni, 
  • Nem gyűjteni Jézussal, mert ez tékozlás
  • ...

Nem mindig tudtam mit jelent a húsvét  úgyhogy nem szólhatok egy szót sem. Illetve mégis. Taníthatom a többi embert arra, hogy ez valóság. Jézus értem  érte, mindannyiunkért meghalt.

Ezt régen írtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...