Keresés ebben a blogban

2019. március 24., vasárnap

Miatyánk...

Minap nagyon felhúztam magam, írtam is egy paprikás hangulatú bejegyzést, aztán legyen bár nagyon eredeti, mégis levettem, mert egy fontos mércét nem ütött meg: a szeretetét.
Úgyhogy inkább felelevenítek 1 régit, íme...
És közben azon is elmerenghetek, hogy az, akire úgy bepipultam, az, aki kiverte a biztit, az a testvérem..., ha közös az Apukánk. Márpedig ő is így szólítja meg a mennyei Apát.
És még valami.
Mikor egy emberi kapcsolatban úgy döntöttem, hogy nem választom a szeretet és a  békességet, valójában Jézust utasítom el.
... ha eggyel megtettétek, Velem tettétek meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...