Keresés ebben a blogban

2019. március 5., kedd

Elfelejtettem....

Botrányos ilyet leírni, kimondani, de ez az igazság, hogy elfelejtettem. Elfelejtettem, hogy mekkora hegyeket mozdított meg már Isten az életemben. Hogy milyen hatalmas. Hogy ma is képes... Hogy milyen csodálatos.
Mi vezetett a feledékenységemhez? Betegség, csüggedés,fizikai és lelki fájdalmak, csalódások, nehézségek.
Egészen elfelejtkeztem arról, hogy Ő erre van szakosodva. Hogy Ő uralkodik. Hogy Ő nem változott meg...

Our God is an awesome God
He reigns from heaven above
With wisdom, power, and love
Our God is an awesome God

Istenünk egy csodálatos Isten
Ő uralkodik a mennyből
Bölcsességgel, hatalommal és szeretettel
Istenünk egy csodálatos Isten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...