Keresés ebben a blogban

2019. március 9., szombat

3+1 dolog


  1. Az empátia. Konkrétan nincs ilyen szó a Bibliában, de olyan van, hogy sírjunk a sírókkal... Nos, mikor magam is megterhelt állapotban vagyok, nem igazán van kedvem másokkal foglalkozni. Viszont azt is észrevettem, hogy mikor másra figyelek, máris kevesebb időm marad a saját sebeimet nyalogatni. 
  2. Ma reggel küldte nekem a YouVersion. Zsolt 119:2 Boldogok, akik megőrzik az ő bizonyságait, és teljes szívből keresik őt.
    Nagyon elgondolkodtató. Boldog vagyok? 
  3. Kis dolgok... Este jöttem haza kocsival, és két eset is volt, hogy megrémültem, mert az utolsó pillanatban vettem észre valakit, akit majdnem elütöttem. Egyszerűen nem láttam. Mintha a semmiből ugrott volna elő. Mert nem számítottam rá.  Ijesztő volt... Tanulság: számítani kell rá! 
  4. Róm 6:13 Se ne szánjátok oda a ti tagjaitokat hamisságnak fegyvereiül a bűnnek; hanem szánjátok oda magatokat az Istennek, mint akik a halálból életre keltetek, és a ti tagjaitokat igazságnak fegyvereiül az Istennek.
Választhatunk, hogy mire szánjuk rá magunkat:

  • hamisságnak fegyvereiül a bűnnek, 
  • vagy  igazságnak fegyvereiül az Istennek
  • ???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...