Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 18., kedd

Isten ... -ot rendelt

 Számtalan lehetőség van a Biblia tanulmányozására, én most egy online csoportban teszem jónéhány ismeretlen ismerőssel együtt.
Erre a célra szívből ajánlom az SZNI blogján lévő tanulmányokat, amiket bárki ingyen letölthet. Mi jelenleg a Jónás könyve alapján készült tanulmányt vesszük, Szeresd a szeretetre nem méltókat címmel. Talán magyarosabb lenne (minden tekintetben :P) a "méltatlan" kifejezés.
Azon mondjuk érdemes elgondolkodni, hogy van-e ilyen? Mármint aki méltatlan a szeretetre.  Főként azért, mert Isten annyira szerette a méltatlanokat velem az élen, hogy Jézust adta érte.
Na, de, hogy visszautaljak a címben foglaltakra, Isten.. - ot rendelt 4 alkalommal Jónás könyvében, de mi is az a pont, pont, pont?

  • Szelet, 
  • Halat, 
  • Tököt, 
  • Férget. 
Vicces ez a mi Istenünk. Mindig azt rendel, amit kell.
Sokszor nevettem, és sokszor sírtam már magamon ezügyben. Ez is egy ilyen alkalom volt. 

Dán 9:7 Tied Uram az igazság, mienk pedig orcánk pirulása, amint ez ma van Júda férfiain, Jeruzsálem lakosain és az egész Izraelen, a közel és távol valókon, mindama földeken, amelyekre kivetetted őket az ő gonoszságuk miatt, amellyel vétkeztek ellened.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...