Keresés ebben a blogban

2018. szeptember 28., péntek

A kézzelfogható szeretet

A budai Irgalmasrendi Kórház falán olvastam:
Egy ember annyit ér számomra, amennyi áldozatot hoztam érte.
Ez nekem most nagyon összecseng Jézus szavaival:

János 3, 17 Isten nem azért küldte a Fiát az emberek közé, hogy elítélje őket, hanem azért, hogy a Fiú közreműködésével megmenekülhessenek. 

Lukács 19, 10 „Mert az Emberfia azért jött, hogy megkeresse az elveszetteket, és megmentse őket.”
...
Még mindig a SZNI-s tanulmányban vagyunk, onnan vannak a mai igeversek is.
I. M. Á. K módszerrel tanulmányozzuk az adott napi szakaszokat. Ez kicsit időigényes  de megéri.
Mit jelent az I.M.Á.K rövidítés?

I – Az I betű az Igevers rövidítése – egyszerűen csak lemásolod a verset a Bibliádból. El fogsz csodálkozni azon, hogy Isten mi mindent le fog leplezni számodra azáltal, hogy időt szánsz arra, hogy lelassulj és le is másold, amit olvastál.

M – Az M betű a Megfigyelés rövidítése – mit látsz a versekben, amiket olvasol? Ki a hallgatóság? Ismétlődnek a szavak? Melyik szavak ragadják meg a figyelmed?

Á – Az Á betű az Átültetés rövidítése – itt válik Isten Igéje személyessé. Mit mond ma nekem Isten? Hogyan alkalmazhatom a most olvasottakat a személyes éltemre? Milyen változtatásokat kell létrehoznom? Van valamilyen lépés, amit meg kell tennem?

K – Végül a K betű a Köszönet/ Kérés szavak rövidítése, amit imában fogalmazunk meg. Imádkozd Istennek a szavait, amiket olvastál. Ha valamit megmutatott neked az igéjéből, köszönd meg neki. Kérj bocsánatot, ha egy bűnre mutatott rá az életedben. Emlkékezz, Ő nagyon szeret téged!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...