Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 31., péntek

Engedelmeskedj!

 Szerda este összekötve a kellemest a hasznossal a Golgiban randiztunk Alexával, ami részemre új meglepetést tartogatott.
Jól éreztem magam. Nagyon jó volt a dicsőítő csapat, felszabadultan tudtam dicsérni Istent.

Jó, tudom, bizonyára otthon maradhattam volna kiganézni a kecót, de ez van.
Asszem aznap volt, hogy reggel is nagyon erősen figyeltem az Úrra, és több forrásból is az a tanítás volt, amit a címben is olvashatsz: Engedelmeskedj!
Ahogy Mark Zeeman is említette, ehhez nincs kedvünk, sót, ha valaki eléd állna és felszólítana erre, épp az ellenkezőjét akarnánk tenni. Egy porcikánk sem kívánja, de, ahogyan nem dacolsz a gravitációval, vagy a közlekedési szabályokkal  úgy itt is jobban teszed, ha engedelmeskedsz.
A dicsőítést itt meghallgathatod,  szívből ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...