Keresés ebben a blogban

2017. július 4., kedd

Mítoszok és legendák, vagy bálványok?

 Hányféle elképzelés él a gondolatainkban, ami aztán, mikor lelepleződik, mély csalódásba taszít bennünket?
Vajon nem ezek miatt válnak el a házaspárok és történnek szakadások a különböző kapcsolatokban?
  • Nagyszülők költöznek oda a gyermekük családjához, majd mikor szembesülnek azzal, hogy unokáik hús-vér kamaszok, megsértődnek és elvágtatnak.
  • Összeházasodik két ember és mikor igazán megismerik a másikat, elválnak.
  • Örökbefogadják a gyermeket az utódért sóvárgó szülők és mikor kamasz lesz vissza akarják csinálni.
  • Egész életében várja a "nagy Őt" a lány, és vagy soha nem találja meg azt, vagy mikor hozzámegy, életbelép a kettes pont.
  • Túl sokat eszek és keveset mozgok, majd csodálkozom, hogy raktároz a testem.
Egyedül Isten országa és igazsága áll meg. Ha ezt keressük, nem építjük a házunkat "fövenyre". Itt is erről írtam. 
„Aki meghallgatja szavaimat, és meg is teszi, amit mondok, az olyan, mint a bölcs, aki a házát sziklára alapozta. Esett az eső, jött az árvíz, fújt a szél, és nekitámadt a háznak, de az mégsem dőlt össze, mert sziklára építették.
Aki pedig hallgatja a szavaimat, de nem teszi meg, amit mondok, az olyan, mint az ostoba, aki homokra építette a házát. Esett az eső, jött az árvíz, fújt a szél, és rázúdult a házra, az pedig teljesen romba dőlt.” Mt 7,24-27

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...