Keresés ebben a blogban

2016. november 13., vasárnap

Szaranya?

 Lehet, hogy igazságtalan leszek, de kimondom: ma reggel majdnem eret vágtam magamon egy hazai nemistudomén kicsodát hallgatva.
Az illetőnek rengeteg óra tanítása van fent a neten, nagyon népszerű pszichológus. Tanít gyermeknevelés, és ilyesmi témakörökben.
Nekem szegezett egy csomó kérdést, amitől baromira bűntudatom lett.
Isten éltesse az illetőt, most nem nevezem meg.
Lehet, hogy még majd próbálkozom meghallgatni őt, amúgy mondott jó dolgokat is. Persze, csak akkor használható, ha nem ástam el magam élve a szavai nyomán.
Csak egy párbeszéd ugrott be a gazdag ifjú történetéből, ami a tanítványok és Jézus közt zajlott:
Kicsoda üdvözülhet tehát?
Ami embereknél lehetetlen, az Istennek lehetséges.
Éljen Isten!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...