Keresés ebben a blogban

2016. november 19., szombat

Egy adminisztrátor halála

 Valaki megkért engem, hogy mondjam el, min
megyek mainapság keresztül. Szerinte építő lehet. Ehhez össze kell szednem a gondolataimat, és hol máshol készítenék jegyzetet, mint itt, a blogom lapjain.
 Egy ideje belekényszerültem egy olyan kapcsolatba, amit a hátam közepére sem kívánok.
Nap-nap után kihívások elé állítja a hitem, az örömöm, a békességem. Megmér engem, én pedig sokszor elbukom ebben, mer' az illető:
  1. ilyen,
  2. olyan,
  3. amolyan,
  4. nem mellesleg pedig Jézus az életét adta érte.
Klassz lenne mindig arról beszámolni, hogy hi-hi-hi, ha-ha-ha, szép az élet tillárom, de nem mindig tudok.
Jelentem, engem kimozdítottak a komfortzónámból. Ez konkrétan azt jelenti most, hogy nem mindig van összhangban az Ige és a hétköznapok. Vagyis ha Isten azt mondja, hogy ...szeretni felebarátunkat többet ér mindenféle áldozatnál", én pedig nem élem meg, akkor hiába rojtozom itten a számat. Ott egy bazi nagy szakadék köztem, és közte. Jézus valóban őszinte volt nem kertelt, de az életét nem az igazakért tette le, hanem a bűnösökért. Az ilyen, olyan, amolyanokért.
A címben az "Egy guru halála" c írásra utaltam. (a linken olvasható)
Ez egy guru esetében teljesen érthető is, hogy meg kell halnia szellemi értelemben, na de egy adminisztrátornál????
Jézus mondja:
Aki nem veszi fel a keresztjét és úgy nem követ engem, nem méltó hozzám.
Keresztény emberként aki kicsit tájékozottabb a kérdésben, tudja, hogy Jézus követésére vagyunk elhívva, és bármennyire fáj is, ebbe a kereszthalál is beletartozik.

Idézet a könyvből:

De van mód a bűn legyőzésére Jézus Krisztusban. Tozer nagyon jól kifejti ezt írásaiban. „Voltak olyanok, akik azt gondolták, ahhoz, hogy más úton járjanak, arra van szükség, hogy szakítsanak a társadalommal; így megtagadtak minden természetes emberi kapcsolatot, arra törekedvén, hogy halálba adják a testet... Nem igeszerű azt hinni, hogy a régi ádámi természet ilyen módon legyőzhető.... Annak semmi sem elég, ami kevesebb, mint a kereszt. ...üdvözülni akarunk, de azt akarjuk, hogy Krisztus végezze el mindazt, ami a halálhoz tartozik... Királyok maradunk az emberi lélek kicsiny királyságán belül, és Cézár minden büszkeségével viseljük hamis koronánkat... Ha nem akarunk meghalni, akkor... meg nem feszített testünk megfoszt bennünket a szív tisztaságától, jellemünk krisztusképűségétől, szellemi látásunktól és a gyümölcsöző élettől."*
* A.W. Tozer: The root of the righteous. (= Az igazságosság gyökerei. Harrisburg, PA: Christians Publications, Inc., 1955) 65-66. old.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...