Keresés ebben a blogban

2016. november 29., kedd

Sugallat

 Néha előfordul, hogy ébredéskor eszembe jut egy Ige töredéke. Ilyenkor gyorsan leírom, és kikeresem a Bibliából. Régen ez hosszasan, a konkordancia segítségével történt, ma csak beütöm a keresőbe, és kidobja a találatokat, úgy 5 másodperc alatt.
 A mai igerészek:
Hiszen maga Krisztus is meghalt egyszer a bűnök miatt. Az Ártatlan halt meg a bűnösökért, hogy Istenhez vezessen benneteket. Az emberi testben meghalt, de a Szent Szellem erejében feltámadt. (1Péter 3, 18)
és a
Ez a mostani világ azonban elmúlik, és vele együtt az is, amit a hitetlenek kívánnak. Aki ellenben Isten akaratát viszi véghez, az örökké él. (1János 2, 17)
Nem fogom sokat magyarázni, mert nem is értem, de ami nekem most az olvasáskor felsejlett, az az, hogy:
Saját bőrünkön tapasztaljuk ennek a világnak a vonzását, de ellen kell tudni állni neki. Motivációnk ne az erőszak legyen, hanem inkább azzal a „gondolattal felfegyverkezve”, hogy Jézus többet szenvedett értünk - hogy mi most képesek legyünk erre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...