Keresés ebben a blogban

2016. november 26., szombat

Még a vezetésről

 Van egy régi sztori, mikor még ismerkedtem az új életbeli dolgokkal és az ima erejével.
Egy alkalommal valakiért imádkoztam az illető kérésére és az ő jelenlétében.
Állítása szerint megjelent egy füstfelhő, amit én a becsukott szemem mögött nem láttam. Ő teljesen objektív okokat keresett a jelenség mögött, de nem talált. Mikor mindezt ima után elmondta, én nagyon megrémültem, de neki nem mutattam. Úgy tettem, mintha ez egy mindennapos dolog lenne, de belül bevallom rettegtem...
Kértem később az Urat, hogy mondjon már valamit erről, nem-e valami ördögi dolog áll emögött.
Mit ad Isten, másnap Győző bácsi nem a kivonulásról prédikált? Pontosabban arról, hogy hogyan vezette az Örökkévaló füst és tűzoszlop képében a népét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...