Keresés ebben a blogban

2016. április 8., péntek

Példázat a csaló intézőről

 Mindig bajban voltam Jézusnak ezzel a példázatával a Lukács 16-ból. Ma, mikor az olvasónaplómhoz olvastam, ismét ott voltam, hogy nem értem.
Így, hogy Lukácsot sorban olvasom, ráadásul lett is egy képem az egész környezetről.
Na lássuk most, hogy mi lehet mögötte?

Ki fog derülni, ha valaki hazugságban él. Ha eladjuk magunkat a gonosznak, nem marad büntetlenül. A farizeusok értették a példázatot. Nekik is felkínálta az örömüzenetet. Érdekes a 16. vers, amiben a próféták korának lejártával lezártnak tekint egy korszakot. Mintha ez a választás idejének eljöttét jelentené.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...