Keresés ebben a blogban

2016. február 2., kedd

Van okom a hálára, mégpedig az új tollaim

103. Zsoltár
1 Lelkem, áldjad az Örökkévalót!
Egész valóm áldja szent nevét!
2 Lelkem, áldjad az Örökkévalót,
és ne feledd, mennyi jót tett veled!
3 Megbocsátja minden bűnödet,
kigyógyít minden betegségedből,
4 megmenti életed a sírtól,
körülvesz hűséges szeretetével.
5 Megad neked minden jót,
felékesít és megfiatalít.
Megújulsz, mint a sas,
mikor új tollakat növeszt....

 Az én új tollaim jelen esetben, amiért nagyon, de nagyon hálás vagyok:
Isten képes volt arra, hogy belülről megváltoztasson engem. Minap például úgy tudtam valakire nézni, aki sok bosszúságot okozott már, hogy semmi neheztelés nem volt bennem. Nem tudom mikor és hogy műtötte ki belőlem ezt a dolgot, de örülök. Viszont egy másik dolgot ültetett be a helyére, a szeretetet. Ennél nagyobb dolgot senki sem képes tenni. Nézem és hallgatom az illetőt és nem bosszant, hanem kedvem lelem benne.
:)
Van okom a hálára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...