Keresés ebben a blogban

2016. február 12., péntek

Egy tegnapi beszélgetés margójára

Adott esetben a házban levő felső szintű vezetőről van szó.
Mikor két tekintet összevillan, akik amúgy nem szoktak beszélni, de világosan érezhető, hogy Jézusról van szó. Beszélgetőpartnerem az életidő végességét emlegeti.
Én erre azt válaszoltam, hogy készen kell lenni.
Ő még nem szeretne... - teszi hozzá.
Részemről még annyit mondtam, hogy mire kell, készen leszünk.
De lehet, hogy egy héten belül egy balesetben meghalunk - mondja
És az Úr pontosan tudja, hogy ez mikor van.
Meglepő szituáció. 5-6 mondat, nem több és fürkészve figyeljük a másik reakcióját.
(...)
Aztán ma reggel az 1Péter 1-et olvastam - véletlen.
Ez fogott meg a leginkább belőle:
Hogy a ti kipróbált hitetek, a mi sokkal becsesebb a veszendõ, de tûz által kipróbált aranynál, dícséretre, tisztességre és dicsõségre méltónak találtassék a Jézus Krisztus megjelenésekor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...