Keresés ebben a blogban

2016. február 17., szerda

Terheink / törekvéseink

Úgy szeretem az Isten beszédeit!
Mai:
1Pét 5:7  Minden gondotokat ő reá vessétek, mert néki gondja van reátok.

  • Először is : minden. Ez azt jelenti, hogy az összeset. 
  • Másodszor gondotokat: μέριμνα  (merimna) 1) aggodalom, gond, aggódás 2) gondoskodás, törekvés - Itt meglepett, hogy még a törekvéseinket is jelenti a szó.
  • Harmadszor vessétek: ἐπι(ρ)ρίπτω (epirriptó) - rádob, rávet
  • Negyedszer - gondja van.  - Ez ennyit tesz: μέλω  (meló) - gondja van rá, fontos neki, törődik vele
  •  
Sokszor segített már ez a vers nekem, mikor éppen magam akartam hordozni egy-egy nehéz terhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...