Keresés ebben a blogban

2014. december 29., hétfő

Megújult imalista


Ma megújítottam az imalistámat és örülök neki. Úgy érzem, hogy Isten akaratával megegyező módon tettem.
Így néz ki (a neveket most kipöttyöztem).:
CÉLOK
Máté 6, 33 Keressétek először Isten országát és az Ő igazságát és ráadásul mindezek megadatnak
  • ...
  • ...
  • ...
Mert az Örökkévaló ismeretével betelik a föld, ahogy a tengert a víz beborítja. Ézs 11,9
Ján 6,27 Ne az elvesző kenyéren munkálkodjatok, hanem azon, amit Jézus fog nektek enni adni, mert erre az Atya ütött pecsétet.
Ján 3:14-16 És amiképpen felemelte Mózes a kígyót a pusztában, úgy kell az ember Fiának felemeltetnie. Hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen. Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.
KAPCSOLATOK
Luk 10,27 Elsősorban a Veled való kapcsolatom: teljes szívemből, -lelkemből, -elmémből és -erőmből. Másodszor az embertársamat úgy mint magamat.
Márk 12:32-33 Akkor mondta neki az írástudó: Jól van, Mester, igazán mondod, hogy egy Isten van, és nincsen kívüle más. És szeretni őt teljes szívből, teljes elméből, teljes lélekből és teljes erőből, és szeretni embernek felebarátját, mint magát, többet ér minden égőáldozatnál és véres áldozatnál.

... És így is még csak ,,nem messze” vagyok az Ő Országától...

HÁLA 
  • ,,,, gyógyulás 
  • ...megszületése
  • ...mh 
BETEGEK 
  • ...
  • ...
  • ...
PÁROK+GYEREKEIK 
  • ...
  • ...
  • ...
Ézs 62,1 Sionért nem nyughatom, szólnom kell Jeruzsálem érdekében,
amíg igazságossága föl nem ragyog, mint a hajnal fénye, míg szabadulása úgy világít, 
mint a fáklya lángja. 


:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...