Keresés ebben a blogban

2014. december 23., kedd

Beteljesült advent

 Jó pár napja az jár az eszemben, amit - amint visszanéztem - több mint mint két éve mutatott meg Isten a gyerekeimmel kapcsolatban.
 Itt összegeztem is.
És most megint örömmel tölt el az érzés, hogy ebben is különbözünk az egyszerű világi emberektől.
Nem rosszból mondom, vagy azért, mert felsőbbrendűségi izében szenvedek.
Egyszerűen örülök annak, Akit és amit kaptam. Aki ad nekem
  • látást, 
  • rálátást
  • belátást (ha valamit rosszul csináltam)
  • kilátást (ráadásul jót)
:)  Jézus mondja:
Ján 14:19  Még egy kevés idő és a világ nem lát engem többé; de ti megláttok engem: mert én élek, ti is élni fogtok. 20  Azon a napon megtudjátok majd ti, hogy én az én Atyámban vagyok, és ti én bennem, és én ti bennetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...