Keresés ebben a blogban

2014. december 1., hétfő

Betegség Ismerője

Ő meggyógyított a

  • betegségemből,
  • önközpontúságomból,
  • csüggedtségemből,
  • fáradtságomból,
  • szeretetlenségemből...
Ezzel a pár szóval:
....Fájdalmak férfija, betegség ismerője....
Mikor ez eszembe jutott, akkor tudtam, hogy Jézus sokkal szomorúbb, és betegebb volt mint én.

Ézsaiás 53 
Ki hitt a mi tanításunknak, és az Úr karja kinek jelentetett meg?
2 Felnõtt, mint egy vesszõszál Õ elõtte, és mint gyökér a száraz földbõl, nem volt néki alakja és ékessége, és néztünk reá, de nem vala ábrázata kivánatos!
3 Útált és az emberektõl elhagyott volt, fájdalmak férfia és betegség ismerõje! mint a ki elõl orczánkat elrejtjük, útált volt; és nem gondoltunk vele.
4 Pedig betegséginket õ viselte, és fájdalmainkat hordozá, és mi azt hittük, hogy ostoroztatik, verettetik és kínoztatik Istentõl!
5 És õ megsebesíttetett bûneinkért, megrontatott a mi vétkeinkért, békességünknek büntetése rajta van, és az õ sebeivel gyógyulánk meg.
6 Mindnyájan, mint juhok eltévelyedtünk, kiki az õ útára tértünk; de az Úr mindnyájunk vétkét õ reá veté.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...