Keresés ebben a blogban

2013. június 23., vasárnap

Válaszok

Sokszor kaptam olyan választ, amik átírták az életemet - gondoltam végig a mai  "Napi remény"  olvasása után.
Egy régi eset ugrott be, kb. 7 évvel ezelőttről, mikor egy baráti házaspár - orvosok által súlyos betegnek nyilvánított - babát várt.
Nagyon megrendültem rajtuk és sokat imádkoztam értük, mikor egyik alkalommal  azt olvastam a Bibliámban, hogy:
Ez a betegség nem halálos, hanem azért van, hogy Isten dicsőségére való, hogy dicsőíttessék általa az Istennek fia. János 11,4
Onnantól valahogy tudtam, hogy semmi baj nem lesz. Csodás békességem lett.
És így is lett.
A gyermek ma már 7-8 éves és egészséges, mint a makk.
Dicsőség az Úrnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...