Keresés ebben a blogban

2013. június 13., csütörtök

Sponsored by ,,Felséges"

A 91. Zsoltár nyomán villant be a fogalom, hogy Isten által szponzorált emberek vagyunk.
Keresd csak ki a 9. verset! :)
Tulajdonképpen ehhez semmi egyéb dolgunk nincs, mint azt mondani Ő az oltalmam, Őt választani hajlékunkká, majd ragaszkodni hozzá és ismerni a nevét...!
Nem bonyolult. :)


Zsolt 91:
Zsolt 91:9 Mert azt mondtad te: Az Úr az én oltalmam; a Felségest választottad a te hajlékoddá:
Zsolt 91:10 Nem illet téged a veszedelem, és csapás nem közelget a sátorodhoz;
Zsolt 91:11 Mert az ő angyalainak parancsolt felőled, hogy őrizzenek téged minden utadban.
Zsolt 91:12 Kézen hordoznak téged, hogy meg ne üssed lábadat a kőbe.
Zsolt 91:13 Oroszlánon és áspiskígyón jársz, megtaposod az oroszlánkölyköt és a sárkányt.
Zsolt 91:14 Mivelhogy ragaszkodik hozzám, megszabadítom őt, felmagasztalom őt, mert ismeri az én nevemet!
Zsolt 91:15 Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok háborúságában: megmentem és megdicsőítem őt.
Zsolt 91:16 Hosszú élettel elégítem meg őt, és megmutatom néki az én szabadításomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...