Keresés ebben a blogban

2013. június 12., szerda

Ő képes rá

 Végigfutott a szívemen, hogy mit mondhatok annak a barátomnak, akivel minap beszéltem és akinek a házassága komoly válságban van. Milyen jó hírt közölhetek én vele?
Egy pár gondolat felvillanyozta a szívem:

  • Jézus meghalt minden ember bűnei miatt... - még a férjének az összes tökéletlenségéért is.
  • A gyerekek befolyásolhatósága miatt is.
  • Ő helyre tudja hozni a házasságukat.
  • Új életet, örömöt és újjáéledt szeretetet - szenvedélyt képes adni.
És ez biztos!
És én annyira szeretem Jézust ezért is.

Lukács evangéliuma 4. rész - Jézus modja:

18 „Az Örökkévaló Szelleme van rajtam,
mivel felkent engem,
hogy örömhírt mondjak a szegényeknek,
elküldött, hogy szabadulást hirdessek a foglyoknak,
a vakoknak pedig szemük megnyílását,
hogy megszabadítsam a szenvedőket és elnyomottakat,
19 és hirdessem az Örökkévaló kegyelmének idejét.”
(Idézet: Ézs 61:1–2; 58:6.)
20 Behajtotta a könyvtekercset, visszaadta a szolgának, és leült. A zsinagógában mindenki várakozva nézett rá. 21 „Ez az Írás most teljesedett be a fületek hallatára” — mondta nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...